Lettera à l'utilizatori di Cementi Bianchi

Cari utilizatori di cimentu biancu:
In 2013White industria di cimentu in China cresce una bona news.Jinagxi Yinshan White
Cement Co., Ltd stabilitu, chì pò pruduce stabile di alta qualità, bianchezza più di 90% P.W52.5 Grade, 42.5 Grade, 32.5 Grade cimentu biancu high-end.
Per un bellu pezzu, u mercatu di cimentu biancu high-end domesticu hè statu monopolizatu da cumpagnie straniere. Yinshan Company s'appoghja nantu à a so materia prima minera d'alta qualità, grandi facilità d'omogeneizazione (assicurà a stabilità di a qualità di u produttu) è a linea moderna di produzzione di cimentu biancu grande (una di e più grandi). domesticu), cù quale pò pruduce sia a bianchezza è a forza di compressione assai più di u standard domesticu è internaziunale. Infine, rompemu cumplettamente u monopoliu di cimentu biancu high-end da l'impresa straniera.
In u 2014, u sestu seminariu internaziunale di pruduzzione di mortare seccu di custruzzione in Cina, tenutu in Pechino, a Cumpagnia Yinshan cum'è una sola cumpagnia di cimentu biancu naziunale hà assistitu chì attrae parechje industrie di cimentu biancu necessariu. a nostra propria classa mundiale high-end cimentu biancu now.Yinshan cumpagnia ottenutu gran lode da parechji grandi imprese.
Yinshan WHITE CEMENT hè un grande fabricatore di cimentu Portland biancu in Cina.Da u so stabilimentu di fabricazione di dui forni, furnisce, è hè cunnisciutu per, u so tempu testatu cimentu biancu d'alta qualità consistente.Yinshan White Cement hè stata stabilita in 2013. Yinshan White Cement hà aumentatu e capacità di produzzione in a pianta, mantenendu un cuntrollu di qualità eccellente per diventà unu di i più moderni stabilimenti di fabricazione di cimentu in u mondu.
L'attività principale di Yinshan White Cement hè u cimentu biancu, u cimentu biancu CSA (cimentu duru rapidu, usatu per l'artigianatu, pavimentu in terrazzo inorganicu, etc.), UHPC (in 2021 esportemu in Qatar C120 UHPC circa 10 mila tunnellate).
A fabbrica di Yinshan hà una sperienza cumpleta in un prughjettu famosu mundiale cum'è Shanghai Disneyland, u centru di i Ghjochi Olimpichi di a Ghjuventù di Nanjing è u Qatar World Cup Stadium. È Yinshan hà stabilitu una cooperazione à longu andà cù cumpagnie famose internaziunali cum'è Nippon Paint, SIKA, PAREX Group, MAPEI, Weber Saint-Gobain. , Japan SKK, Royal White Cement etc.


Postu tempu: Apr-20-2015