2018 Japan Home & Building Show

◆ Data di l'Expo: 20-22, nuvembre 2018
◆ Locu di l'esposizione: Tokyo Big Sight (Tokyo, Giappone, Tokyo International Exhibition Center)
◆ Stand Yinshan No.: East 5hall 5R-07-12
Sicondu statistiche, in u secondu ghjornu di l'Expo, più di 30 000 visitatori prufessiunale anu assistitu à a riunione.Tutta a mostra era piena di ghjente.

2018 JAPAN HOME & BUILDING SHOW (1)
2018 JAPAN HOME & BUILDING SHOW (3)
2018 JAPAN HOME & BUILDING SHOW (2)
2018 JAPAN HOME & BUILDING SHOW (4)

I nostri clienti anu vistu i nostri campioni di cimentu biancu di alta bianca.
Anu ancu amparatu chì avemu travagliatu cù SKK per parechji anni è sò assai cunfidenti in a qualità è a stabilità di i nostri prudutti.Parechje cumpagnie anu manifestatu a so vuluntà di stabilisce una cooperazione preliminare cun noi.

2018 JAPAN HOME & BUILDING SHOW (4)
WDQKY4$ZKU%SI2AZZ2YQ[(F

I clienti giapponesi sò cunnisciuti per a so alta qualità, esigenze elevate è cura meticulosa.Per ottene u ricunniscenza di i clienti giapponesi è u mercatu, i fabricatori ùn devenu micca solu fà un bonu travagliu in a qualità di u produttu, ma ancu esse più attenti, rigorosi è 100% attenti in u serviziu.
U nostru cliente SKK hè una marca di pittura di u Giappone SK Kaken Co., Ltd. Ha una storia di più di 60 anni da a so creazione.E so fabbriche è u scopu di marketing sò largamente distribuiti in i principali paesi asiatichi, è a so marca hè cunnisciuta in u mondu.Da u cuntattu iniziale cun elli, à a so prova di u so picculu batch in fabbrica
U cimentu biancu Yinshan, dopu à più di un annu di macinazione è monitoraghju cuntinuu di i nostri prudutti, è ogni prova hà da estrae diversi lotti di produzzione, cunfirmanu a stabilità di a nostra qualità di cimentu prima di usà cun cura.
Avemu travagliatu inseme cù SKK fermamente per parechji anni avà.
A fabbrica di Yinshan hè assai attenta à a spedizione, copre u fondu di camion è cuntainer cù film impermeabile per prevene l'acqua.

Accoltamu sinceramente l'amichi di u mondu per visità a nostra cumpagnia è cooperà cun noi nantu à a basa di benefici à longu andà è mutuale.


Tempu di post: 26-novembre-2018