Guangzhou Expo Yinshan White Cement beautfy Guangzhou International Building & Deco Fair

L'11 di lugliu di u 2015, a 17thChina (Guangzhou) fiera internaziunale di decorazione di l'edifiziu cunnisciuta cum'è "Esposizione asiatica No.1 di materiali di custruzzione" chì hà tenutu in a sala di fiera di fiera di l'impurtazione è di l'esportazione di e materie prime in Cina hè finita perfettamente.Jiangxi Yinshan white cement co., Ltd cù u so cimentu biancu high whiteness high forza è a so dumanda
fiera di decorazione di edifiziu beatificata di Guangzhou.
L'elevata bianchezza di Yinshan White Cement è e caratteristiche di alta forza di compressione diventanu u puntu culminante di sta mostra. I prudutti di mostra includenu petra cultivata, cola di tile, mistura di giunti è cumpunenti GRC. stabilità è low alkaline green highend white cement.Many participanti fermanu i so passi à u nostru stand, apprezzà è fighjulà attente i nostri prudutti.Solu uni pochi d'ore, u persunale hà ricevutu più di centinaie di persone, cumpresi omologhi prufessiunali stranieri.
Hanu guardatu, cunsultatu è dumandatu infurmazioni cunnessi, i nostri libretti di prumuzione d'investimentu preparati, manuali di produttu, ecc.
Jiangxi Yinshan hà assistitu à a fiera di Guangzhou sta volta, micca solu dimustrà u panorama di l'applicazione di cimentu biancu presentatu à u mondu, ma hà ancu mostratu sforzi oscuri di una impresa è industria scunnisciuta. cuntinente, chì cumplitamenti ruttu lu monopoly China highend mercatu cimentu biancu da cumpagnii straniera company.Yinshan cimentu biancu cuntinuvà à travaglià dura, custruì una squatra tecnulugia-basatu è serviziu.

nutizie (1)
nutizie (2)
nutizie (3)

Tempu di post: Jul-14-2015